În vederea îmbunătățirii navigării și a colectării anonime de statistici pentru perfecționare, acest website transmite cookies în calculatorul dvs.   Mai multe informații...

Audacio et Devotio

Atenţionări meteo/hidro şi activitatea seismică

Program de audienţe la sediu

Ziua Cine primeste in audienta Orar de primire
Luni Inspectorul Sef

1100

1300

Marti Prim Adjunct
Miercuri Adjunct
Joi Sef Serviciu Resurse Umane
Str. Dornişoarei nr. 10 Focşani, jud.Vrancea
Cod postal: 620087
Tel.: 0237-611212
Fax : 0237- 625701

Adresa e-mail:

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


Administrator site :

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Voluntari

Campania „NU TREMUR LA CUTREMUR”

 

Nu Tremur La Cutremur 2015

Ora exactă

Campania RISC

Emblemă-RISC

Campanie de Informare F.O.C.

Pompieri Visual LOGO

 

ANUNŢ

privind admiterea în instituţiile de învăţământ ale Ministerului Afacerilor Interne

şi ale Ministerului Apărării Naţionale care pregătesc personal pentru nevoile Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă – sesiunea 2019 și ianuarie 2020

Începând cu data de 10.05.2019, Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Anghel Saligny” al judeţului Vrancea desfăşoară activităţi de recrutare şi selecţie a candidaţilor pentru participarea la concursurile de admitere organizate în 2019 şi ianuarie 2020, în instituţiile de învăţământ care pregătesc personal pentru Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă şi Ministerul Afacerilor Interne.

În anul universitar 2019-2020 locurile scoase la concursul de admitere pentru Academia de Poliţie “Alexandru Ioan Cuza”(Anexa nr.1), locurile prevăzute pentru Școala de Subofițeri de Pompieri și Protecție Civilă „Pavel Zăgănescu” Boldești (Anexa nr.2) și locurile pentru instituțiile de învățământ ale Ministerului Apărării Naționale, aprobate în beneficiul M.A.I. (Anexa nr.3), sunt comune – femei și bărbați.

Repartizarea locurilor pe beneficiari se realizează ulterior admiterii și se ocupă de candidații admiși în ordinea opțiunilor și a mediilor de admitere.

Recrutarea candidaţilor se realizează potrivit procedurilor, condițiilor şi criteriilor stabilite de prevederile Ordinului ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane in unităţile militare ale M.A.I. cu modificările şi completările ulterioare, ale Dispoziţiei directorului general al Direcţiei Generale Management Resurse Umane nr. II/17953 din 06.05.2019 privind recrutarea candidaților pentru admiterea în instituţiile de învăţământ care pregătesc personal pentru nevoile Ministerului Afacerilor Interne, ale Dispoziţiei directorului general al Direcţiei Generale Management Resurse Umane nr. II/17954 din 06.05.2019 privind recrutarea candidaților pentru participarea la sesiunile de admitere organizate în 2019 şi ianuarie 2020 în instituţiile de învăţământ care pregătesc personal pentru nevoile Ministerului Afacerilor Interne și a Ordinului Inspectorului General nr. 730/IG din 10.05.2019.

Activitatea se asigură de către Serviciul Resurse Umane al unității, în raport cu domiciliul sau reşedinţa înscrisă în cartea de identitate a candidatului.

Serviciul Resurse Umane poate recruta, indiferent de beneficiar, candidați pentru:

  1. programul de studii universitare de licență ,,Drept" organizat de Academia de Poliție ,,Alexandru Ioan Cuza", Facultatea de Științe Juridice și Administrative - forma de învățământ cu frecvență;
  2. instituțiile de învățământ ale Ministerului Apărării Naționale (excepție, candidații pentru admiterea la Academia Forțelor Aeriene ,,Henri Coandă" Brașov - aviație piloți) care au alocate locuri pentru Ministerul Afacerilor Interne, inclusiv pentru Institutul Medico-Militar.

         Candidații care vor fi declarați promovați la examenul de admitere vor încheia un angajament potrivit Ordinului ministrului afacerilor interne nr. 177/2016, cu modificările și completările ulterioare. Un model de angajament va fi afișat la avizierul unității.

         Admiterea sau respingerea cererilor de participare la concurs a candidaților se aduce la cunoștința acestora, argumentat, pe baza de semnătură.

Read more: ANUNŢ privind admiterea în instituţiile de învăţământ ale Ministerului Afacerilor Interne şi...

Prima pagina nr 1 2019 Revista SALVATORII VRANCENI - Nr. 1/2019
Revista Salvatorii Vranceni nr 4 2018 prima pag mica Revista SALVATORII VRANCENI - Nr. 4/2018

Lista obiectivelor autorizate de pe teritoriul județului Vrancea – perioada 01.01.2005 – 31.08.2018

(click pe link-ul de mai sus pentru a deschide fisierul in format pdf)

 

 

Evaluarea activităţilor desfăşurate în anul 2017

 de  Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Anghel Saligny” al judeţului Vrancea

 

Activitatea s-a desfăşurat luni, 29 ianuarie a.c., cu începere de la ora 11.30, în Sala Mare a Cercului Militar Focşani, de pe strada Cezar Bolliac, nr. 8, din municipiul Focşani.

Bilantul ISU VRANCEA pe anul 2017

 

Cine este online

We have 41 guests and no members online

 

APV redirectionare SITE1

PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL PRIVIND ELIBERAREA AVIZELOR/AUTORIZAŢIILOR DE SECURITATE LA INCENDIU ŞI PROTECŢIE CIVILĂ
ACTIVITATEA PROGRAMUL DE LUCRU TELEFON/ FAX
ZIUA INTERVAL ORAR

DEPUNERE DOCUMENTAŢII /ELIBERARE AVIZE / AUTORIZAŢII

Marti

Miercuri

Joi

Vineri

1000-1300

1000-1300

1000-1300

1000-1300

0237/611.212

0237/611.033

 0237/611.034

Fax:

0237/625.701

Documentatia tehnică în format electronic depusă în vederea obtinerii avizului/autorizatiei de securitate la incendiu și protectie civilă poate fi:

- scanată, însotită doar de semnătură electronică a investitorului/beneficiarului;

- în format *.pdf sau alte formate, însotită de semnătura electronică a investitorului / beneficiarului și a factorilor care au contribuit la elaborarea documentației (proiectanți, verificatori de proiecte, experti tehnici, etc.).

Documentatia poate fi depusă pe adresa de mail:   adresa inspectie ISUVN